راهنمای مشاهده درخواستهای من
در صفحه اصلی پرتال و در نوار ابزار وضعیت کارتابل، با کلیک روی آیکون درخواستهای من تمام درخواستهایی که توسط شما ایجاد شده به شما نمایش داده می شود. با استفاده از امکان فیلترینگ موجود در بالای جدول درخواستها، می شود آنها را بر اساس یک سیستم فیلتر کرد یا با جستجو در شرح عنوان درخواست، درخواست مورد نظر خود را پیدا و مشاهده کرد. لیست درخواستها از ستونهای کد، سامانه، زیر حوزه، زمان ایجاد، شرح عنوان، وضعیت،تاریخ بایگانی، فرد مسئول و آیکون های عملگر تشکیل شده است.
وضعیت درخواستهای شما یا در انتظار رسیدگی و یا بایگانی شده می باشد.در ستون آخر آیکونهای مربوط به عملگرها قرار داده شده است.
با انتخاب آیکون جزئیات درخواست، با انتخاب آیکون سابقه درخواست و با انتخاب آیکون گردش کار درخواست شما نمایش داده می شود با انتخاب آیکون درخواست شما در هر وضعیتی که باشد بایگانی شده و از چرخه ی تاییدات خارج می شود. همانگونه که مشاهده می شود برای درخواستهایی که آیکون بایگانی دارند، تنها امکان دیدن گردش کار و سابقه ی درخواست وجود دارد.
شما در همین صفحه می توانید یک درخواست جدید نیز ثبت نمایید، برای اینکار کافی است روی علامت ایجاد یک درخواست جدید کلیک نمایید. (عکس شماره 1)