راهنمای کلی کارتابل

عملکرد سیستم کارتابل نمایش وظایف و درخواستهای محوله به هر فرد می باشد، بنابراین توسط این سیستم به طور متمرکز می توانیم وظایف مختلف از برنامه های مختلف را رسیدگی و در خصوص آنها تصمیم گیری کرده و نهایتا کار ارجاع شده به خود را انجام دهیم. کارتابل از سه بخش تشکیل شده است.

سربرگ: وضعیت کارتابل را نشان می دهد، جلوی متن وضعیت کارتابل سه عدد دیده می شود (عکس شماره 1)؛ یک عدد خارج از پرانتز و دو عدد در داخل پرانتز. عدد اول نشان دهنده ی مجموع وظایف (Task) داخل کارتابل شما می باشد که شما باید به آنها رسیدگی کنید، اعداد داخل پرانتز نمایانگر تعداد کل وظایف خوانده شده (به رنگ آبی) و تعداد کل وظایف معوقه یا آنهایی که سررسید آنها گذشته (به رنگ قرمز) است، میباشد. به طور پیش فرض برای رسیدگی به درخواستهای داخل کارتابل، دو روز زمان در نظر گرفته شده است، چنانچه شما در مدت دو روز به وظایف محوله رسیدگی نکنید، شمارنده به رنگ قرمز تغییر وضعیت می دهد، و تعداد وظایف معوق شما را نمایش می دهد. سمت راست متن وضعیت کارتابل، یک آیکون وجود دارد، با کلیک روی آن می توانید یک درخواست جدید ثبت نمایید. (عکس شماره 2)

عکس 1

نوار ابزار کارتابل: زیر خط سربرگ کارتابل، نوارابزار کارتابل قراردارد، در نوار ابزار کارتابل امکان  معرفی یک فرد جایگزین، تنظیمات دریافت اعلان ها، یا مشاهده ی لیست درخواستهای من  در نظر گرفته شده است.

 بدنه کارتابل: بدنه کارتابل تعداد درخواستهای شما به تفکیک هر سیستم را نمایش می دهد. اعداد نوشته شده جلوی هر سیستم همانند آنچه در سربرگ توضیح داده شد، نماینگر تعداد و نوع درخواستها است.

برای انجام کارهای محوله، می توانید روی موارد موجود در کارتابل یا جمله وضعیت کارتابل کلیک نمایید، پس از کلیک یک صفحه جدید با عنوان صفحه کارتابل شخصی برای شما باز می شود. در این صفحه درخواست های منتظر پاسخ از طرف شما به جزئیات نمایش  داده شده اند. 

عکس 2