راهنمای پیگیری درخواست

برای پیگیری درخواست ثبت شده، می توانید روی آیکون مربوط به درخواستهای من (عکس شماره 1) در کارتابل کلیک نمایید؛ همانگونه که مشاهده می کنید، تمام درخواستهایی که شما ثبت نموده اید در قالب یک جدول در صفحه درخواستهای من، نمایش داده می شوند؛ از بخش فیلترهای موجود، می توان برای دسته بندی درخواستها استفاده کرد. جدول درخواستهای من از 9 ستون تشکیل شده است که 7 ستون اول (از سمت راست) اطلاعات مربوط به درخواست، ستون هشتم فردی که در حال حاضر درخواست برای رسیدگی نزد وی می باشد و ستون آخر آیکونهای علمگر  را نمایش می دهند.  

عکس 1

 

در ستون آخر آیکونهای مربوط به عملگرها قرار داده شده است. با انتخاب آیکون  جزئیات درخواست، با انتخاب آیکون    سابقه درخواست و با انتخاب آیکون  نمودار گردش کار درخواست شما نمایش داده می شود؛ با انتخاب آیکون  درخواست شما در هر وضعیتی که باشد بایگانی شده و از چرخه ی تاییدات خارج می شود. همانگونه که مشاهده می شود برای درخواستهایی که آیکون بایگانی دارند، تنها امکان دیدن گردش کار و سابقه ی درخواست وجود دارد (عکس شماره 2) .